Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Конопленко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Конопленко Л. О. 
Критерії відбору професійно-орієнтованих текстів для навчання вивчаючого читання майбутніх спеціалістів з захисту інформації [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія: : Філологія. Педагогіка. - 2013. - Вип. 1. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2013_1_14
Запропоновано огляд критеріїв відбору професійно-орієнтованих текстів для навчання вивчаючого читання у немовному ВНЗ на прикладі текстів, що пропонуються студентам національного технічного університету України "КПІ", фізико-технічного інституту. Розглянуто переваги навчання вивчаючого читання у технічному ВНЗ та супутні питання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.751 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Конопленко Л. О. 
Інтегроване навчання як засіб посилення між предметних зв’язків у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 281-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_88
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Конопленко Л. О. 
Критерії відбору професійно-орієнтованих текстів для навчання оглядового читання майбутніх спеціалістів з інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 27. - С. 337-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_27_102
Запропоновано огляд критеріїв відбору професійно-орієнтованих текстів для навчання вивчаючого читання у немовному ВНЗ на прикладі текстів, що пропонуються студентам національного технічного університету України "КПІ", фізико-технічного інституту. Розглянуто переваги навчання вивчаючого читання у технічному ВНЗ та супутні питання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.74 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Конопленко Л. О. 
Визначення змісту навчання усного спілкування майбутніх фахівців із інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.253 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Конопленко Л. О. 
Особливості комплексу вправ для навчання усного англомовного спілкування у технічному ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 50. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_50_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.921 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Конопленко Л. О. 
Технологія організації ділової гри в інтегрованому навчанні усного англомовного спілкування [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 120. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_120_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.356 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Конопленко Л. О. 
Соціопсихологічні особливості організації ділової гри на заняттях з ангійської мови професійного спрямування [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 115. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_115_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кучинська І. А. 
Ключові аспекти діагностики і седації пацієнтів із гострим алкогольним психозом у відділенні інтенсивної терапії [Електронний ресурс] / І. А. Кучинська, М. В. Бондар, А. В. Стребко, Л. С. Конопленко // Медицина неотложных состояний. - 2018. - № 2. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2018_2_12
Збільшення дози препаратів для седації та використання додаткових лікарських засобів із пригнічуючим впливом на роботу центральної нервової системи негативно впливають на діяльність органів, що здійснюють детоксикаційну функцію, зокрема печінку, яка і без того уражена і спровокована алкоголем, що, в свою чергу, впливає не тільки на тривалість перебування пацієнтів у відділенні інтенсивної терапії (ВІТ) і результат лікування, але й збільшує його вартість. Мета роботи - аналіз впливу застосування різних схем седації у пацієнтів із тяжким перебігом алкогольного делірію (АлД), що діагностований за критеріями шкали діагностики делірію (Delirium Detection Score, DDS), на час перебування у ВІТ, швидкість і частоту досягнення ефективної седації, необхідність додаткової фіксації і тривалість перебування у ВІТ. Упродовж 2016 - 2017 рр. на базі ВІТ КЗ "Черкаська обласна психіатрична лікарня" обстежено та проліковано 36 пацієнтів чоловічої статі з тяжким перебігом АлД віком від 35 до 50 років (42,5 +- 7,5 року) і тривалим алкогольним анамнезом від 6 до 12 років (9 +- 3 року). АлД діагностували за критеріями DDS і проводили попереднє опитування згідно з Alcohol Use Disorder Identification Test (AUDIT-тест). Усім хворим проводили комплексне інтенсивне лікування: фармакологічну корекцію синдрому психомоторного збудження, детоксикацію та корекцію порушень водно-електролітного балансу (інфузія збалансованих сольових розчинів об'ємом 40 - 50 мл/кг у першу добу лікування з подальшою корекцією темпу інфузії згідно з розрахунком добової потреби і патологічних витрат у подальші дні); корекцію дефіциту магнію розчином 25 % MgSO4 30 - 40 мл/добу, тіосульфат натрію внутрішньовенно болюсно 30 % розчином у дозі 20 - 30 мл/добу протягом усього періоду лікування; корекцію порушень церебрального метаболізму (вітаміни: B1 АлД1 5 % 12 мл/добу, B6 5 % 8 мл/добу, PP 4 - 6 мл/добу, інозин (рибоксин) 20 мл в/в, альфа-ліпоєва кислота (берлітіон) 600 мг/добу). Залежно від використання схеми седації пацієнтів було розподіленіона дві групи: група A (n = 18) одержувала діазепам (діазепекс) 0,5 % по 4 мл внутрішньом'язово (в/м) кожні 8 год і натрію оксибутират 20 % по 10 мл у вигляді постійної інфузії на 0,9 % розчині NaCl 400 мл упродовж 4 год двічі на добу; група B (n = 18) одержувала діазепам 0,5 % по 4 мл в/м кожні 8 год і фенобарбітал по 200 мг per os двічі/добу. Цільовим результатом було досягнення рівня седації від -2 до 0 за шкалою Річмонда протягом усього періоду введення седативних препаратів (3 - 4 дні) без застосування допоміжних методів примусової фіксації та інших фармакологічних ад'ювантів. Висновок: результати свідчать про те, що застосування інфузії натрію оксибутирату у поєднанні з базовим застосуванням препаратів групи бензодіазепінів мало суттєву перевагу щодо досягнення цільового рівня седації у пацієнтів із тяжким перебігом АлД у порівнянні з прийомом фенобарбіталу. Причому зросла тривалість перебування хворих групи фенобарбіталу у ВІТ. Такий результат, можливо, пояснюється тим, що за комбінації бензодіазепінів і оксибутирату натрію спочатку відбувається підсумовування седативного ефекту за рахунок дії на ГАМК-рецептори, зв'язані з Cl-іонним каналом, внаслідок чого виникає компенсаторне накопичення глутамату.
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.065 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Конопленко Л. О. 
Методичні рекомендації щодо організації ділової гри для навчання усного англомовного спілкування у технічних ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. О. Конопленко // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 152–158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2014_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.873 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського